Merhaba kızlar,
Bebeğim 7,5 aylık ve anne sütü+ ek gıda ile besleniyor. Normalde 2 günde bir en geç3. Gün kakasını yapardı. Halen yapamadı. Masaj yapıyorum karnına, ek gıdasına zeytinyağ koyuyorum, armutlu muhallebi de yaptım ama sadece gaz çıkışı yaptı bütün bu yaptıklarım. Aşırı gaz çıkışı dışında bir şey olmayınca doktoruna sordum Gliserin kansuk fitil önerdi. Kullanan annemiz var mı? Daha önce hiç fitil kullanmadım bebeğime zor mu acaba?