gunesimm11 bende de öyle bir leke var, pigment kaybı demişti cildiyeci. Ama benimki Daha belirgin.
Dogum lekesi olabilir gibi geldi bana. Hatta şuan ellerimde 2 tane var farklı yerlerde. 1 hafta oldu çıkalı. Vitiligo mu acaba diye düşünmeye başladım. Sonradan mı oluşuyor, yoksa doğuştan mı oluyor bilmiyorum.