Mercey01 bebekler zaten doğdukları kilodan 200-300 gr verirler. Doktorların mamaya başlatmasını doğru bulmuyorum çoğu zaman. Bende bi hemşire yüzünden kızım 7 günlükken başladım. Bu çocuk aç diye diye başlattılar. Günde 3 defa 60cc içiyordu. Her hafta sağlık ocağında kilosuna baktırdım, bebekler günlük yaklaşık 30 gr alırlar. Bebeğiminki 30 grdan fazlaydı. Böyle olduğunu görünce günde 2ye indirdim memeye yüklendim. Kilo takibi yaparak 1e düşürdük mamayı, sadece geceleri veriyordum. Allah razı olsun sağlık ocağındaki hemşirenin gazıyla gece mamasını da bıraktık. İnanın bırakınca kilo kaybı da yaşamadık, çünkü hala bebeğim her talep ettiğinde emziriyorum, emzirmek sütü arttırıyor gerçekten