Merbaha anneler. Benim kizim 10gun sonra 1 yasina girecek ve hep evde karanlikta uyuyor. Aydinlik olursa yatmak bile istemiyor oyunlar yapiyor. Disariya cikiyoruz bebek arabasinda asla uyumuyor agliyor. Onune muslin ortu falan koyuyorum karanlik olsun diye ve muzigini saliyorum yine de uyumuyor. Biz hep kostur kostur eve gidiyoruz hic uzagi gezmeyede gidemiyoruz oto koltugundada uyumuyor. Basina gelen var mi