Nrkzy Evet anneler oğluma 1 yaş doğumgünü yapamadım 2 yaş yapmak istiyorum.Evimizin bahçesinde yapacağız sizce organizasyon tutmalı mıyım yoksa kendim mi süslesem bir de konsept fikirlerinizi bekliyorum.
1234___ Nrkzy maddi durumun varsa bide çok gerekli görüyorsanız organizasyon tutun bence 🌸bu arada İyiki doğmuş küçük paşa 🧿💜