Nesrinhanimm Bebeğim 2 aylık. Adliyeye gidip uzun uzun zaman kaybı yaşayamam o yüzden boşanma dilekçesini evde hazırlayıp direk vermek istiyorum. Aranızda avukat varsa yardımcı olsun Allah rızası için. Çekişmeli boşanma davası açacağım
kartalice2020 Nesrinhanimm bulunduğunuz şehirde bi avukattan yardım alabilirsiniz evinize gelir yada dilekçeyi sizin adınıza yazar size imzalamak düşer