Ayminaa Klipsli sunnetin iyi olmadığını ergenlik döneminde sertleşme ile alakalı bi durum olmadığını söylemiş doktor bi arkadaşa bu yüzden dikislinin daha sağlıklı olabileceğini söylemişler doğru mu bilgisi olan duyan bilen var mı?
superanne2 Ayminaa ya valla bende çok araştırdım hangi yöntem olmalı hangi yaşta olmalı diye. En güzeli cerrahi yöntem deniliyor eski usul yani diğer yöntemler de yapışma tarzı şeyler olabiliyormuş.
Jldpmk34 Ayminaa ben klipsli yaptırdım tabi bebeğim henüz 10aylik ergenlik döneminde ne olur onu bilemiyorum ama güvenilir bir doktora yaptırdım klipsli öneriyordu çok uzun yıllardır yapıyormuş bir sorun olsa bilirdi diye düşünüyorum
GezginPaNDa Ben de klipsli istedim ama doktor bu yöntem şimdi kolay ama uzun vadede riskli olabiliyor. O yüzden ben sadece dikişli yapıyorum demişti. Biraz araştırdık en son dikişli yaptırdık.
101021Can Ayminaa neden bilmiyorm hiç sormadım da açıkçası gittiğimiz dr eşimin görev arkadaşı önermiş bizde o sebeble gittik oda dikişli yaptı