kkugu ben doktora sormuştum hem sağlık ocağı hem de kızımın kendi doktoruna 2,5 yaş öncesi önermediler çünkü kaşlarını kontrol edemezmiş ve unutabilirmiş bebek hazır olup sinyal bile verse başlamayın demişti ama iletişim kurun çişi kakayı konuşun demişti