Kuzeymiram Bebegin normalde süt alerjisi var ama bu süt alerjisindenmi olmuş yoksa sıcaktanmi bilen varmi https://imgyukle.com/i/Rlpl70 https://imgyukle.com/i/RlpFIv
Eslemesra Kuzeymiram ben isilige benzettım. Boynunun altı ve katlanma yerlerinde olur zaten isilik. O yızden isilik bence. Duş aldırın rahatlar
Deletedmom_22 Kuzeymiram çokmu kalın giydiriuorsun canım çokmu sıcak bir duş aldır istersen rahatlasın ısılık zaten o bölgelerde oluşuyor
Eslemesra Kuzeymiram yok canım Baska bısey yapmaya gerek yok ben yıkardım bebek yagı surerdım gecerdı
Kuzeymiram Deletedmom_22 yok tişört ve şört giydiriyorum gene sıcak ama geve uyurken birden hava sogur falan diye korkuyorum , birazda girp o yuzden nasil giydiricegimi sasirdim
Sevvalldogan Canım benim bebeğim de süt alerjisi var aynı bu şekilde boynunda ve kollarında kırmızılık oldu ben fındıklı kurabiye yemiştim ondan sonra oldu fındığa da alerjisi varmış öğrenmiş oldum