Ayminaa geç kalmadan yapın. Benim yeğenime düğün yapcz diye diye beklettiler yazık yavrum 5-6 yaşında falandı . Annesi üzülsün istemezdi , oy allahım aman aman diye söylenirdi kıyamam kurban olurum yA. Hemen beklemeden yaptırın. Eşimin yeğeni 8 yaşında hala yaptırmadılar valla nasıl olacak bilmiyorum anestezi alır heralde