Alyatrd Mrb anneler , tek uykuya 18.aydan sonra geçen var mı aranızda ,düzenleriniz nasıl ,saat aralıklarınız merak ediyorum.? Bizde 18 aylık olmak üzereyiz ama tek uykuya dayanamıyo çok huysuzlanıyor erken mi diye düşünüyorum 🤔
Katya Alyatrd benım kızım 18 aylık. Bazen tek bazen çift uyuyor. Onun isteğine göre hareket ediyorum. Sabah 8-9 gibi uyanıyor. Öğlen 11-11:30 gibi uyur. Eğer ilk uykusu uzun olursa yani 2 saate yakın uyursa o gün başka uyku istemiyor. Ama ilk uykusu kısa olursa yarım saat falan o zaman 15:30 gibi tekrar uyutuyorum. Yarım saatte 2. Uykusu sürüyor. Akşam da 20:30 da odaya giriyoruz. 2100/21:30 gibi uyuyor.
Hayris Alyatrd bunu sizin çocugunuz belirler öle bi kurAl yokki isterse 2 uyku yaptırın baktınız kendi istemiyor tek uyku
Dondurmalikahve Alyatrd Bence her çocuğun gelişimi farkı derler ya uyku ihtiyacıda farklı 9 aylıkken tek uyku yapmaya başlamıştı. Şimdi ise 12 13 saat uyanık durabilir. Eğer dayanamıyorsa 2 uyku istiyosa 2 uyku yaptırın.
1234___ Benim 5 yaşındaki kızım 3 yaşında çift uyukuyu bıraktı. bu kızımda 1 yaşını doldurmadan bıraktı.her çocuk farklıdır bırakın kendisi nasıl rahat ediyorsa öyle devam etsin 🌹
lalbg Katya benim kızım da 18 aylık hatta 18,5 aylık 21:00’de uyusa en iyi ihtimalle gece 3-4 gibi kalkar oturur🤦🏻♀️ Maşallah sizinkine🧿🧿
Katya lalbg nasıl uyutuyorsunuz pekı. Ben emzırerek uyutuyorum hala ama bırakmak istiyorum. Kendı uyusun istiyorum
lalbg Katya emzirmeyi bıraktırmaya çalışmakta 2. Günüm:) çok başarılı ilerlediğim söylenemez ama gündüz emmeyi kestim en azından. Önce emiyo sonra ayakta sallanarak uyuyo🥺
Katya lalbg ayakta sallamak daha zor gelıyor bana. Bende yavaş yavaş ninniye alıştırmaya çalışıyorum belki onunla uyur diye
lalbg Yagmuur001 1 aydır memede süt bitti diye anlatıyorum iyice düşkünleşti. Eskiden gündüz emmiyodu bu ara her yerde her an emmek istiyo. Gece zaten uyanıp emmek istemelerinin sayısını bilmiyorum bile. Sabır taşı aldım sürdüm. Yine emiyo😂 ilginç bi çocuk benimki.
lalbg Katya ayakta sallamak tabiki de çok zor bazen bacaklarım o kadar ağrıyor ki anlatamam. Öyle böyle başaracağız inanıyorum😂