NilAsyaMom bizde 8.5 ayda alt 2 diş çıktı tabi o dişler çıkana kadar 4 ay ne çektik 😀.
şuan 11 aylık son 1 aydır üst 2 diş acayip şiş. Altta çıkan dişlerin yanındaki dişlerde bembeyaz. Ama hala tık yok. Salya , huzursuzluk, ısırma , herşeyi ağzına sokma herşey mevcut. Bende seviniyordum ilk dişler çıkınca diğerleri daha kolay gelir nerdeeeeee