Merhaba 9 aylık bebeğim var bugün sağlık ocağına izleme götürdüm. Hemşire kan tahlili yapılması gerektiğini fakat sağlık ocağında 5 yaş altı bebeklerin kanını almadıklarını bir hastanede yaptırıp sonucu getirmemi istedi. Merak ettiğim şu sağlık ocakları bebeklerden kan almıyor mu ? Hastanede yaptıracaksam zaten sonuca oradaki doktor bakar tekrar neden götüreyim ki anlamadım.