Doğduğundan beri kundaklıyoruz, artık tek kolunu kurtarıp dönüyo ve bunalıyor o yüzden kundaklamak istemiyorum. Ama dürüm yapıp beşiğe koymak çok daha kolaymış😂 Denedim kolu bacağı ayrı savruluyor ve uyanıyor hep. Önce ayakları sonra popoyu koydum ama yine başının altından kolumu alırken kolları oynadığı için uyandı🤦🏼♀️ Var mı bi taktiği yoksa zamanla mı alışacak?🙄