Bir yaşına kadar diyorlar arkadaşlar bazı bebekler de erken de bitiyor benim kızım da belirti kalmadı bitmiştir diye düşünüyorum ama 2 hafta sonra net öğrencem bittti mi bitmedi mi siz nasıl anladınız ya bitti alerjimiz deneme yapayım tabii doktorunuz ne dediyse