Pembecik mutluuanneee Ben ikisini de kullandım. Baby turco slepyy den daha fena sızdırdı bizde biz molfix e geçtik
Smyyenil Sleepy extra kullandım aşırı sızdırıyordu molfixe geçtim hiç bi şekilde sızdırma pişik falan yapmadı
Sevdaakblt Yaklaşık bir aydır baby turco kullaniyoruz. Herhngi bir sorun olmadi. Fiyatida uygun geliyor.
hilalhsnygt mutluuanneee malesef bu konuda burda kimse sana yardımcı olamaz bezini tamamen bebek kendi seçer sende sızdırmayan bez bende sızdırıyor olabilir ya da sana pisik yapmayan marka bana yapmistir o yüzden bez işi biraz da deneme yanılma yoluyla bulunuyo canım 😇😇
hilalhsnygt mutluuanneee Bende baby turco kullanıyorum benim bebegim 2 aylık bende ne pisik ne sızdırma hicbirsey yapmadi ama arkadasimin bebegine sizdirma yapmis onun bebegi de 4 aylık
Zlm mutluuanneee ben kullandım ikisinide baby turco kızımda pisik yaptı o yüzden sadece bır paket kullandım ama alicaksan kalıpları küçük haberin olsun aslında bez olarak çok güzeldi baby turco da pişik yapmasaydi kullanırdım ama olmadı malesef
Emineg35 mutluuanneee kesinlikle sleepy. Pişik yaptıysa birşey diyemem ama baby turco sakın. Külot giydirsem çocuğa daha iyi. Öyle sızdırıyor. Sleepy de gece külodu sakın. Aşırı sızdırıyor. Cırtlı bezleri güzel.
kartalice2020 mutluuanneee primadan sonra molfix aldık ama bence en uygunu ve en pişik yapmayan baby turco
BalBademmmmmm mutluuanneee Sleepy kullandım doğduğundan beri. 4.ayında molfixe geçtim çok memnunum asla sızdırmıyor. Sleepy kaliteyi bozdu