Melegimyus neko swich kanguru kullandim ben 4. Aydan itibaren benim kullandigim cok eski bir modeliydi ama aşırı rahattı bebeğim yürümeye baslayana kadar kullandım yürümeyi öğrenince binmek istemedi 4. Ayina kadar da sling kullandim o da cok rahatti ama bebek büyüyünce bağlaması zor oluyor