Gzd_erclk 27 günlük bebeğim uykum çok zor dalıyor emziriyorum karnı tok altı temiz gazını alıyorum ona rağmen yatağına koyduğumda başlıyor eh küm yapmaya hareketlenmeye en son kendi kendine uyuyor ama neden bu kadar zor dalıyor uykuya merak ediyorum ?
Esraaakrky Gzd_erclk sizinki yine uyuyormuş ne güzel bizimki yerine koyduğum an başlıyor kıpırdanmaya geri uyanıyor 🙃
Betyblue Gzd_erclk benim bebeğimde öyle 3 aylık olduk ama uykuya hep zor daldı doktor demekki genel olarak zor uyuyacak bir çocuk dedi bilmiyorum benide çok yoruyor dalmaya çalışırken uyanıp geri uyumadığı oluyor
asiltonunmommysi Gzd_erclk süpürge sesi, karanlık ortam, kundak, havluyu silindir yapıp bacağı arasına ve sırtına doğru koyup hafif ysn yatırmayı deneyin emzik alıyorsa emzikle mutlaka beyaz gürültü açarak alışacaktır
annebenanneoldum Benimde bebeğimde 26 günlük aynı sorunu yaşıyoruz, gece ilk uykusundan önce 90 CC mama yapıyorum ne kadarını içerse artık. Anne sütü çabuk sindirildigi için doğduğunu hissetmiyor ama mama verince rahatlıyor daha kolay uyuyor. Bir sen dene istersen 🤗
Gzd_erclk annebenanneoldum bende öyle yapıyordum ama gaz sancıları başladı ne kadar mama versekte karnı doysa da gaz girdiği anda ağlayıp uyanıyor huzursuzlanıyor. Sizde gaz sorunu var mı? 🤦🏻♀️
annebenanneoldum Gzd_erclk olmaz olur muu hem gaz hemde kakasını yaparken çok agliyor benim oğlum 🥲 bu sabah tam bir saat ıkına ıkına yaptı kakasını. Denk mi gekiyor bilmiyorum ama son çare olarak gaz damlası metsil veriyorum anında gaz da çıkartıyor kakasını da yapiyor, sizde damla kullanabilirsiniz 🤗🌸
Gzd_erclk annebenanneoldum sab simplex kullanıyorum ama hala gaz sancısı çekiyor gaz damlasın ile yaramıyor mu yani