Bayanlar bu ay kocam belirli bir miktar verdi.Eksiğim çok .Alışveriş yapmak istiyorum ama kıyamıyorum.Üç dört parça şey 1000 lira neredeyse.E almasam olmaz.Boşa gidiyormuş gibi para alırsam.Kendimi iyi hissetmek içinde almam lazım.Bu düşünceden nasıl çıkmalıyım.Siz napıyonuz?