Timbuktu Kullanıyormusunuz hanımlar kzım 13 aylık 2 yaşından sonra kullanın diyorlar ama ben iki parmak kalınlığında uzun yastık ve battaniye kullanıyorum Allah’a sükür sorun olmadı fakat tedirgin oluyo insan yinede siz nasıl uyutuyorsunuz
birtutamsac Timbuktu kızımın reflüsü vardı reflü yatağı olmadığı yerde yastık koydum şimdi de 1 cm var ya da yok ince alt açma örtüsünü 2 ye katladım yastık kılıfı geçirip yastık niyetine kullanıyorum diğer türlü boğazına bi şey takılıyor gibi öksürüyor. Büyüdüğü için reflü yatağında da yatamıyor çok yüksek de olmadığı için kullanıyorum yüksek olursa uyuyamıyor zaten :)
TheBaby Timbuktu Ben 2.ayından beri kullanıyorum reflüsü olduğu için. Şimdi 1 yalında. Sizinkide büyümüş zaten. Yüzüstü falan bebekken sorun oluyor. Artık bizim yaştakiler kendini kurtarıyor.
Irmakprensesinannesi Timbuktu valla genelde uyku tulumu kullaniyrm sadece yastık boğulma riskini artırır tehlikeli kzim uykuda çok döndüğü çok tehlike
Banu- Bence daha küçük. Yüzüstü yatarken yastık tehlikeli olabilir. Uyku tulumu ve yastıksız yatırıyoruz
Irmakprensesinannesi Timbuktu bilmiyrm ben hiç öyle şeyler denemedim benim kızım aşırı hareketli o yüzden cesaret etmedim