selmasln ben artık herşeyi veriyorum. Yasaklılar hariç, yani şu bal şeker vs. Dışında herşeyi yiyor. Hatta kendine özel yaptıklarımı yemek istemiyor. Doktorda yemeklerinize tuzu az at baharat kullanma sorun olmaz dedi. O yüzden şuan evde ne pişiyorsa onu yiyor. Öğlenleri de yoğurt meyve yulaf muhallebi tarzı şeyler yediriyorum