Elifmoms yeni başlayan arkadaşlar en az 15gune kadar devam edin,kaçırmalar olucaktir ısrarla yapmak istemeyecektirler,kaka tutma sorunu olucaktir ,kakasınin ona geri döneceğini mutalka söyleyin,hazine gibi, kendilerinden kopan bir parça gibi düşünüyorlarmis,bir hafta kadar evde durun,sonra ara ara kısa yurusler yapın,markete vs gidin, şarkılar videolar açın, uzmanları dinleyin,zamanla size küçük küçük ilerleme belirtileri vericeklerdir,sabir gerek, evinzin halılarını vs kaldırın,oyun yaparak tuavlete gitmesi için teşvik edin, gece ve gündüzu birden bırakın, bezin tamamen hayatından çıktığını anlasın, vazgecmeyin,en az 15gun kadar hadi olsun 1 ay kadar,daha sonrasi en az 3 aya kadar ilermis olup arada kaçırmalar vs olucaktir,siz altına yapmaması için düşündürücü şeyler söyleyin konuşun o zmanlarda..ne eğtim vereli 8 ay oldu,, zorlu bir süreçti ama vazgeçmedim,çok vazgeçmek istedim ama o ilk günlere dönmemek için sabderttim..sizde kendinizi bu şekilde motive edin,kabız gibi durumlarda altına yapma durumları oluyor o yüzden korkmamasi için anlatın,kalanın başka yerden cisim başka yerden geldiğini mutlaka söyleyin,bu durum ilerki zmanlarda karşılaşacağınız bir durum olabilir,ilaç ve krem mutalaka kullanın..( ilk zmanlarda kakalarini tuttukları için kabızlık olabilir ilaç verin, ozman tutamıyorlar,) bu durumu sürekli değil kaka korkuları geçene kadar)kaka yaptıklarındaki tepkileri bu ne olabilir anlatin ,kakan kızım korkulcak birşey yok,yine gelicek) deyin…kakasini döktüğünuzde by by yapin ,yine gel deyin..) sizin, babasının çevresindeki tanıdıklardan örnek vererek herkes kaka çiş yapıyor tuvalete gidiyor diye konuşun… alıştırma kilodu gibi şeyler kullanmayin bez gibi olduğu için çocuk anlamıyor.birakn islansin farketmelerine zman taniyin hemen değiştirmeyin ıslansin ki rahatsız olsun