Daha önce buraya da post açmıştım artik diyet spor tekrar başlıyorum diye. Bunu yazdığımda ramazan ayıydı. Neyse bir oldu iki olmadı felan 1 bucuk hafta önce dedim bu böyle gitmeyecek hic mutlu degilim başladım diyete kızımdan dolayı spor yapamıyorum bari diyetle birkac kilo vereyim. Cok da iyi gidiyirdum 2 kiloya yakın gitmişti. Dün canım çok tatlı istedi ben de yedim ay sabah tartiya bir ciktiydim 1 buçuk kilo fazla çıktı. O kadar canım sıkıldı ki. Benim vücudum neden böyle anlamıyorum. Hamilelik öncesi 17 kilo verdim ama nasıl verdim aylarca ağzıma doğru düzgün tatli sürmedim. Canim neler neler çekti de yok yemeyeceğim dedim. Ağır sporlar yaptim da anca öyle verdim. Simdi spor da yapamıyorum kilo da veremiyorum. Oturdum dua ediyorum inşallah kizim bana cekmemistir diye cok üzülürüm 🥺 halalarina cekse bari görümcelerimin ikisi de tığ gibi 😑