Kızlar ben burda post paylaştım hamilelik testi yaptım testen 1 saat sonra çift çizgi çıktı diye neyse testi bol almışım dün gece dayanamadım bir daha yaptım sabah kalktığımda test iki çizgi ve ikisi de baya kırmızı .Neyse ben kesin hamileyim dedim ay demin bir baktım adet oldum ben hiç bir şey anlamadım daha önce yapardım testi hiç ben de beklese de çift çizgi çıkmaZdı şimdi yaptığım bütün testler saatler sonra çift çizgi çıktı.Başına böyle biley gelen var mı