Lina06 Kızlarrrr kızım 4 aylık emziriyorum aç karnına bi tatlı kaşığı çörek otu yağı içince zayıflatıyormuş kullanan oldu mu acaba etkisi oluyor mu kızıma zararı olur mu kızım da zayıflamasın 😂
Fairymom Lina06 Bende sirkeli şu içiyordum sabahları ac karnına bir hafta falan denedim etkisinide biraz gördüm ama çok tuvalete çıkarıyordu emzirdigim ve bebegimede etki edeceğini düşündüğüm için bıraktım en azından ek gıdaya geçene kadar birşey yapmama kararı aldım.
Woody Lina06 ben zamaninfa 8 kiloya yakin vermistim. Corek otunun bir zararı olmaz. Ancak emzirirken azıcık dikkat etseniz çok hizli verirsiniz zaten
Zlyhky11 Damlasu23 ekmeği tatlıyı abur cuburu kes tahıl ekmeği ye pilav yersen ekmek yeme mesela 2 3 litre su iç aralarda Bi dilim helva ya da 3 hurma fındık ye bak nasıl veriyorsun
Lina06 Zlyhky11 vallahi kolay kız arkadaşım kullandı verdi şok oldum bi ayda 5-6 kilo gidiyor o dikkat etmediği halde gitti birazda diyetle olsa of süper
Zlyhky11 Ben 4.5 aylıkken diyete başladım şükür 9 kilo verdim yavaş yavaş ama bebeğim de doydu hiç sıkıntı yasamadim
Lina06 Damlasu23 valla gitmedi gitmiyor 😂 4 ay oldu emziriyorum ama gitmiyor kendi çabamla 64 e düştüm ama fazlam var daha vermem lazım
Zlyhky11 Lina06 o zaman öğlen menülerinize dikkat et 5 6 yemek kaşığı yoğurt uzeune 2 yemek kaşığı yulaf 1 salatalık at ye böyle hafif gecir akşam da sebze pilav ve süt yapsın bak nasıl veriyorsun
Fairymom Lina06 bir s.b suya bir yemek kaşığı valla içiyordum yani çok kötü gelmedi bana tadı birde etraftan kilomla ilgili duyduğum sözlerden iyidir 😝
Hilam Woody çörek otuyla mı verdiniz nasıl kullandınız gerçi emziriyorum bebeğim 2aylik zararı olur mu acaba
Woody Lina06 hayır sanmıyorum Cunku çörek otuyagi cok sifali. Sadece mideniz bulanacagi icin istahiniz kapanacak tadından 😀😀