Ebru4290 bende de olmuştu. Neler çektim ağlaya ağlaya emziriyordum bebeğimi duyduğum gördüğüm her yöntemi denedim hep iyi gelir umuduyla. Göğüs uclarimdaki yara çatlaklar için gümüş kapak aldım iyi geldi. Sonrasında da doğal zeytinyağı kullandım. Ayva cekirdeklerinden jel yapıp her emzirmeden sonra sürdüm en iyi bunların faydasını gördüm. İnşallah çabucak geçer gider canım 👍🏻😇