Esdoel Normal mi kızlar ya istediği olmayınca yada ben kızdığım da bu başka kişi içinde geçerli hemen ellerini uzatıp çenesini sıkıp vücut olarak bir kaç saniyeliğine titriyor sonra düzeliyor. Normal zamanda yoksa sadece sinirlendiğinde oluyor
Ervakusunannesi21 Esdoel 6 aylık kızımda bu şekilde bizde doktora sorduk ama sürekli yapmıyorsa heyecanlanınca olur demişti kendini sıkıl titretiyor
Domino Esdoel eltimin kızı ve amcamın kızı da kendini sıkıp bayılıyordu. Alışkanlık olmuş dedi doktor herşeyleri normal. Zamanla da düzeldi.
Derya-Anne Esdoel kızım 3 buçuk yaşında hala bazen sinirlendiğinde özellikle ağlarken kendini kasıp titriyo
Esdoel Domino iyi bari ya ben önemsemiyordum ama komşum korkup çağırdı bir şey oldu titriyor dedi anlattım ama bı anda içime kuşku düştü
Esdoel Domino söylerim tabi ki ama bı sorayım buraya dedim. Çünkü bana normal geliyordu sebepsiz yere aniden yapmıyor gözlemliyorum sadece istediği olmadığında yada sinirlenince yapiyor Ervakusunannesi21