Baakpnr- şimdi okudum doğu görevindeyiz yazmışsın valla Allah kolaylık versin tüm annelere size cidden zor oluyo da önce sanırım durumu kabullenmek şükretmek lazım. Uykusuz kalmak cidden zor isyan etmek hakkınız vakit gecirecek seyler bulmak lazım oyun gibi yürüyüş yapmak gibi su an daha küçük ama kendinizin de hosunuza gidecek şeylerle oyalanmak lazım sanırım. Uykusuz olunca sinirli oluyorum ben de biraz sakinleşince müzik açıyorum kızımla oyun gibi söylüyorum nasılsa büyüyecek daha farklı olacak sana su an cok muhtaç ondan da yorgun oluyo insan