Marleyhouse merhaba sakın aksatmayın doktora götürün bayramda öksürük ve hırıltısı vardı öksürük azardı ama hırıltı vardı bayramın 3. Günü götürdük yatış verdi. 1 gece yattık damar yoku bulamadılar delik deşik oldu oğlum. Buarada aynı oğlumda 3,5 aylık. Neyse çıktık sonradan ablasına geçti 5 yaşında antibiyotik kullandı bu hafta o iyileşti. Bu sefer bana geçti ben antibiyotik başladım dün 🤦🏻♀️ Ama daha bitmedi haftasonu dışarıdaydık. Oğlum yine hafta sizinki gibi burnu tıkalı öksürük inanın 3de yattık 6da kalktık. Birazdan götürücem tekrar. Serum fizyolojikle açın burnunu