Ramoo__66 bizim de o aylarda olmuştu ilk olarak zor biliyorum ama stres yapmayın çünkü bizde ki streste yansıyor malesef.. sabah uyandığında aç karnına zeytinyağ verin yulaflı kayısılı bir öğün yapabilirsiniz ve ardından su içirin.. öğlen sebze çorbası içirin tam buğday unundan terbiye de yapabilirsiniz içine.. ara öğün olarak armut rendesi ve kefir içirin mutlaka akşam yemeği olarak ta sebze çorbası ve gün içinde bol su verin muhakkak.. lif oranı çok olan yiyecekleri ekleyin menülerinize. Sabah öğle akşam çay kaşığı ile zeytinyağ içirebilirsiniz. Bizim 5. Güne kadar yapmadığı olmuştu geçiyor zamanla 🙏