Adawwwa Evim çok sıcak oluyor hatta 28e kadar çıkıyor, zıbınlamı tutmam lazım? Ve klima açmak zorun kalıcam o zaman ne yapmalıyım çok kafam karışık
Babyme Adawwwa 3 ay 18 günlük oğlum evim gündüz çok güneş alıyo 26 27 derece oluyo , daha kısa kola geçmedim bile içine zıbın askılı üstüne ince çoraplı tulum giydiriyorum
Babyme Adawwwa klimayı da doğrudan çocuğun bulunduğu odada açmak çarpabilir …. Hol e asıp orda açıp tüm evi serinletebilirsiniz imkanınız varsa
Melek11111 Adawwwa bizim evde aynı çocuğun her yeri sıcaktan isilik oldu 40 günlük .Dün ilk defa kısa kollu tuluma geçtik .Doktor 22-23 derece olsun evin sıcaklığı fazla gelmiş bebeğe ondan böyle olmuş dedi .üzeri uzun kollu olursa 22 derece falan iyi olur .üzeri kısa kollu olursa 25 falan iyi olur biz artık öyle devam edicez