secoz Ben diyetteyim. Diyetisyen eşliğinde. 82 kiloydum. 78.3 çıktım az önce tartıda. 10 gün oldu başlayalı. Herşeyi kestim, şeker, hamurişi, Cola meyve suyu herşeyi. Ekmek olarak tam buğday yiyorum 1 dilim. Diyetisyenim aç bırakmıyor sağolsun. Sabahları 2 yumurta zeytin peynir yeşillik 1 dilim tam buğday ekmeği yiyorum. Sıkılırsam yulaflı omlet yapıyorum. Öğlen hafif şeyler salata yoğurt vs.ara öğün, kahve 2 küçük kare bitter yada gün kurusu ve ceviz, Akşam istediğim kadar et yada tavuk, salata, gece 1 meyve hakkım var. Bolca su.yürüyüş yapamadığım için de leslie. İlk gün çok zorlandım ağladım. Ama vazgeçmedim. Şuan bile farkedilmek çok hoş. Emeklerinin karşılığını almak.