Merhabalar öncelikle sütünüz yetersiz değildir öyle düşünmeyin, iki üç ay bebekler muhakkak gece uyanmasa da iki üç saatte bir kaldırılıp emzirilir siz gece kaldırmadığınız için muhtemelen kilo da almamıştır, çünkü daha çok küçük gece benim de bebeğim uyurdu bıraksam sabaha kadar ama uyandırıp emziriyordum