Asel1126 39 günlük anneyim nasıl besleniyorsunuz bebeginize gaz geçmesin diye Ben emziriyorum emme bittikten sonra hemen ağlıyor uslu durmuyor bebişim bende benim yediğim şeyler mi acaba dokunuyor diye düşünüyorum Sizinde aranızda benim durumumda olan varmı
Badem Asel1126 kimyon çayı çok faydali oluyor aktarda satılıyor tavsiye ederim ayrıca yemeklerine de kimyon atarsan gaz konusunda bebeğine faydası olacaktır
Asyaveannesi04 Asel1126 valla herşeyi de yedim bu tamamen birazda psikolojik nohutta yedim, portakal da, laktozsuz sütte içtim çok şükür bizde bir sorun olmadı
Aylakiz0-6 Asel1126 ben süt peynir çikolata nohut fasulye mercimek yyemiyorum bunları yediğim günler bebeğim inanılmaz huzursuz oluyor deneyip gördm. Alerjik bi bebek değil ama gaz yapıyor ağlıyor. Sizde dikkat edin hele ki çikolata bizi çok etkiliyır deneyerek bulabilirsiniz sizde
nazlimom_ Asel1126 her emzirme sonrası sırttan gazını çıkartıyorum kimyon tohumu ve anason çayı karıştırıp içiyorum doktor yesende gazlı zaten yemesende ama kuru fasulye vs öyle gaz yapan şeyleri yeme dedi
Asel1126 Asyaveannesi04 ah ne güzel maşallah ya nazar değmesin benimki güzelce emiyor emme bitsin başlıyor ağlamaya anlam veremiyorum sütümden geçiyor sanırım
Momsmom Asel1126 scak havada bile atletsiz corapsiz gezemedim. Kafa islak duramadm. Nohut bulgur mercmek fasulye yemedim. Herseye kimyon attim herseye. Sadece o iyi olsun dye. Kendni usutmemek cok onemli. Bzi ates basiyo anlamyoruz ama emzrrken ne yazk ki bebek gazli oluyo. Cikolata cok fazla tuketmeyin. Sut icmeyin. Nescafe icmeyin. Aklma gelenler bunlar. Emzrdkten sonra hemen gazini ckartin omzunza alip. Yada gobegne gaz masaji yapablrsnz
Asel1126 Momsmom bundan sonra daha daha dikkatli olucam yavrumu ağrılı görünce içim gidiyor bebisiniz kaç aylık