Aylar önce çektirdiğim bile zonkluyo sırayla hepsi hatta hep bi anda bile ağrıyo öyşe kötüyüm ki devlete randevu bekledim ama gelmiyo. Bugün erkenden özele gidicem artık. Tuzlu su gargarası yaptım fayda etmiyo. Amoklavin bid 1000 mg alttım ama o da faydda etmiyo. Uykumdan uyandırıyor. Ne yapmalıyım en azından sabaha kadar uyusam çok uykum var uyutmuyor 😣😣😣