Denizmooom Mervebyr niacinamid te sıkıntı yok diye biliyorum. Ben bebeğim 4 5 aylık olduktan sonra da retinole basladım sadece yüzüme sürüyorum ve ordan emilim olsa bile süte gecmesi cok cok düşük ben kullanıyorum