Senaoz21 Sadece emziriyorum çocuğumu günde kaç tane parol içebilirim dişim agrıyor onla beraber bas agrısı da oluyor dayanılacak gibi deil doğumdan sonra bas ağrım haddınden fazla çoğaldı parol bebege bi zararı varmıdır
Mbebeh Senaoz21 Doktor bana 3-4 saatte bir 2 tane iç hiç bir şey olmaz demişti dişim ağrıyordu çünkü 🙁 Çok şükür bir sıkıntı olmadı.
CankizimRavzam Senaoz21 sabah öğlen akşam içebilirsin canım bende içiyorum zaten tek içtiğimiz parol oda bonibon gibi zaten 😅 Hamileyken de içerdim sorun yok şifa olsun 🥰
Mbebeh Senaoz21 günde değil 3-4 saatte bir 2 tane içtim ben. Zaten başka türlü faydası olmuyor. Günde 2 tane zaten sıkıntı olmaz