balbebekannesi01 İki günlük bebeğim meme uçun fazla olmadığı için galiba ememiyor. Pompa ile ucunu çıkarıp veriyorum. Meme geldiğinde ağlıyor. Çok çaresiz kaldım. Ne yapabilirim ?
Azemefnan_2021 balbebekannesi01 elinizle oynayın ucuyla çıkarın öyle verin bebeğe bide meme uçları var onlardan deneyin bebek emdikçe ucu çıkar cnm stres yapma bebek daha çok huysuzlanıyor ben ilk kızımda öyleydim uç hiç yoktu bide şişmişlerdi iyice gitmişti çeke çeke sağarak çıkardım ucunu
Mimoza-kizim balbebekannesi01 emer canim agladikca sakiestir yatir memeye biraz uğraşırsın ama emer yani daha 2gunluk 🥰🥰
secoz balbebekannesi01 göğüs ucu silikonu al canım eczaneden çok işe yarıyor hem yara da olmuyor 2buçuk ay kullandım çenesi kuvvetlenince bıraktı kızım normal emdi, üzülüp stres yapma onu da anlar bebek
balbebekannesi01 Azemefnan_2021 meme ucu aldım ama onu da emmek istemiyor. Çok çaresiz hissediyorum. Sanki hiç emmeyecek gibi.😞
Azemefnan_2021 balbebekannesi01 yok canım üzülme emer hiç merak etme sıkma canını sürekli oyna ucuyla çek sürekli dikkat et yara falan olmasın