Asel1naz2 Gece saat 01.00 gibi düştü Yataktan görmedim nasıl düştüğünü ama . Uykusu var ne yapmam gerekir uykuya meyil varsa doktora götürün yazılmış Google da ama gece geç saat ya normal mi değil mi karar veremedim.7 aylık bebeğim 😩 psikolojim bozuldu
Aybukem17 Asel1naz2 yükseklik ne kadardı kafasını çarptı mi? Gece olduğu için uykusu olabilir biraz oyala hareketlerini takip et. Eğer normalde de emdikten sonra kusuyorsa endişelenme fazla kusarsa hemen doktora gotur panik yapma hepimizin başına geliyor bilgi olsun diye söylüyorum 😘😘
CankizimRavzam Asel1naz2 tatlım geçmiş olsun 🥺 Şimdi ilk dustugu an kustumu gözlerde kayma varmı bilinç kaybı varmı uykuya meyillimi parmağını takip ediyor mu bunlara bir bak 2 saat daha uyutma ve çok aç değilse yarım saat daha süt verme ama bana kalırsa bir acile götürüp göster her ihtimale karşı benim kızımda çok düşer geceleri o yüzden yerde yatıyoruz eğer seninle uyuyorsa bebişin yerde uyuyun
Essare Asel1naz2 götür.. en azından ilerde ah vah etmezsin.en.fazla boşuna götürmüş olursun o da bir can için değer.
Aybukem17 Asel1naz2 panik yapma 50 cm den yukarısı için dikkatli olun diyorlar sadece uyutma bilincini açık tut ellerini bacaklarını hareket ettiriyor mu bak
CankizimRavzam Asel1naz2 Korkmuştur annesi siz bu gece tavşan uykusu uyuyun herhangi biseyde de ambulans çağırın geçmiş olsun
Asel1naz2 Aybukem17 evet hareket ediyor oynuyor du şuan biraz sakin duruyor uyusu var esniyo uyanık tutmaya çalışıyorum
Hicranmry Asel1naz2 düştüğü yükseklik önemli benim kızımda düşmüştü hemen doktorunuzu aradık yüksekliği ölçtük bı sıkıntı olmaz 1 saat uyanık kalsın sonra uyuyabilir dedi