Yan yatirin bebeğinizi ve tane kimyon alın kaynatın icirin bebeğim 4.5 aylık oldu hayla veriyorum kolik bir bebekti çok işimi Gordu 1.5 aydan sonra hep emzrip yatağına koydum uyuduğunda korkmayın yoksa çok zorlanırsınız Allah’ın izniyle birşey olmaz ama bebeğe kimyon çayı icirin mutlaka