Sedabysl benim ki de öyle ama ben bı kere bile kesmeyi düşünmedim bu ararlar yatmadan önce güzelce doyuruyorum muhallebi falan yediriyorum öyle yatırıyorum belirli bi süreden sonra açıklığı için değil de sırf emmek için uyanıyor bebekler alışkanlık yani eğer tok olduğundan eminsen su içir geri yatır ben bu aralar öyle yapıyorum uykuları biraz daha uzadi