Timbuktu 1 yaşında fakat öyle uyuyor ki yüz üstü burnu kapanır nefes alamaz diye korkuyorum yine çevirdim şimdi ? Bir sorun olur mu 😢
pieceoflife Timbuktu 1 yaşında olmaz. Zaten artık döne döne uyur. Siz uyuduğu yerde yastık oyuncak emzik birşeyler bırakmayın yeter.
Asya_- Timbuktu kızım 9.5aylık iki haftadır yüzünün üzerine yatıyor .ilk günler endişelenip sürekli düzeltiyordum 5dakika sonra kendi tekrar o pozisyonda yatıyordu bende kendi haline bıraktım.baktım ki rahat nefeste alıyor karışmadım :)
Timbuktu pieceoflife sadece basının altına havlu katladım üzerine de bizim yastık kılıfını taktım iki üç parmak kalınlığında bir tık başı yüksekte olsun diye yastık gibi ama çok canlanacak bişe degil siz yastık kullanmıyomusunuz
Timbuktu Asya_- bende öyle sürekli çeviriyorum o dönüyor bide popo havada değişik şekillere giriyor ödüm koptu ne olmuş öyle diye 😊
pieceoflife Timbuktu bebeklerin yastığa ihtiyacı yok. 2 yaşına kadar önerilmiyor. Başını neden öyle yükseltme gereği duyuyorsunuz ki? Reflü falan mı var?
Ucansupurge Timbuktu Hiç tedirgin olma benim ki yuvarlanmayi öğrendi o gece yüz üstü uyumaya başladı 😅
Ucansupurge Timbuktu havalar soğukken uyku tutlumu kullandım, ısınmaya başladığından beri battaniye,muslin vs kullanıyorum. Yastık hiç kullanmadim
Timbuktu pieceoflife daha rahat uyuyormuş gibi geliyor bide gece çok süt içiyor migdesi ağzına gelmesin diye düşündüm yanlış mı düşünüyorum bilmem
pieceoflife Timbuktu bence yanlış. Sadece kafasına değil o zaman sırtından itibaren yükseklik yapmak gerek. Başını yükseltmek gelişimi açısından iyi değil diye biliyorum. En azından 2 yaşına kadar. Çok yazı var bununla ilgili isterseniz bir araştırın.
Kuzuccuk Timbuktu son bi haftadır benim kızımda yüzüstü yatıyor 8.5 aylık ben duzelttıkce o dönüyor 😂 burnu yatağa değmiyor dıye rahatım öyle yatmasında . Yastık kullanmıyoruz ıns bi sorunda olmaz
secoz Timbuktu 5buçuk aylık kızım şuan 1aydır öyle uyuyor 🙄 ben de korkuyorum sürekli nefesini kontrol ediyorum. Ama kendini kurtarıyor çok şükür