Yeniann3 Yaklaşık 2 haftadır çocuğum kusuyor ishal. Acillere kaç kere gittik. İlaçlar kullanıyoruz yok bir türlü düzelmiyor. Biriniz birşey diyin ne olur bi akıl verin. Hastaneden geri gönderiyolar. Çok çaresiz hissediyorum
Yeniann3 AntiSosyallKelebek devlet incelemek mi istemiyor sence. Yani çaresi hiç mi yok. Hiç mi birşey anlatmazlar anlamıyorum. Sadece bi kan aldılar. Temiz dedi gönderdiler. E nasıl hala kusuyor ishali devam ediyor o zaman 😔
AntiSosyallKelebek Yeniann3 Yani bu tarz hastalıkta kan idrar gaita tahlili istenir uzun süren bir hastalık olduğu için mutlak antibiyotik başlanır yada yatış yapılır çok garip geldi açıkçası
Yeniann3 AntiSosyallKelebek şu an çevremizde çoğu çocukta aynı sıkıntı var. Hatta şu dk komşum çocuğuyla aynı şeyleri yaşıyor. O da aybı şekilde hastaneden geri gönderildi. İkimizde çaresiz kaldık böyle
Drndrkn Merhaba geçmiş olsun bol su takviyesi yapın çok az da olsa yavaş yavaş az az sık sık beslemeye çalışın kakasıyla mikrobu atıyor vucudü temizleniyor siz sıvı kaybını dengelemeye çalışın çok geçmiş olsun
Yeniann3 Drndrkn zaten sürekli su istiyor. İshali için leblebi muz falan veriyorum sürekli yinede geçmiyor. Ki muzla hemen kabız olurdu. Kuzenleri de hep aynı sıkıntıyı yaşıyor. Bizimki geçmek bilmedi. Ciddi birşey mi diye korkuyorum. İshal ve doktorlar neden bi serum verip gönderiyor anlayamıyorum.