Adetim biteli 2 hafta oldu ve adet olmama 1 hafta 10 gün var ama benim adet sancısı gibi karnım ağrıyor 3 4 gündür ara ara oluyor 1 2 kere kasık ağrısı da oldu. Bu sorudan nefret ediyorum ama hamile olma ihtimalim var mı sizce? Başına böyle bişy gelen oldu mu?