Hanımlar oğlum alt iki dişini çıkardı okadar sevinmiştim ki onu öyle görünce. Bilmezdim göğsümü bu kadar çok acıtacagını hep yara oldu çok canım acıyor bu yüzden kızıyorum bebeğime. Çok üzülüyorum sonra da nasıl geçiyor bu süreç hangi krem kullandınız. Göğüs ucu için. Isırmaması için ne yapmalıyım. Yardımmmmm