prensesannesiiiiiiiiii Konuşma fobisi , topluluk icinde konuşma kaygısı , çekingenlik … Bunları aşmak için neler yapabiliriz ? Sizde var mi böyle durumlar ? Varsa kendinizi frenleyebiliyor musunuz toplum içinde?
Tatlisannee prensesannesiiiiiiiiii genelde eşimin akrabalarının yanında çekinirim çok konuşamam kısa ve öz cevaplar veririm ve ben sohbet açamam mesela
Hacerust prensesannesiiiiiiiiii benim kocam boyle ben daha cok atiliyorum o yuzden bu durum sinirimi bozuyor gercekten birseyler yapip aşanlar varsa yazabilir mi ben kitapta okuttum ise yaramiyor
prensesannesiiiiiiiiii Aklimdasin evet bende çalışmıştım ne utangaçlık nede çekingenlik kalmıştı terapi gibi bişey orda çalışmak
AntiSosyallKelebek prensesannesiiiiiiiiii Kesinlikle. Ve şunu unutmayın sizin hiçbir eksiğiniz yok şuan sizi durduran içinizde ki vesvese onu susturun. Tanımadığınız kişilere laf atın çok zor değil İnan bana :)
Tatlisannee emirinannesi3434 mıç mıç olacağımıza mesafeyi korumak daha iyi boşver konuşsunlarr 😆 siz sürekli görüşüyor musunz
emirinannesi3434 Tatlisannee karşılaşıyoruz mecburen ayda 1 bile olsa ama hiç konuşmak gelmiyor içimden sırf dedikodu yaptıkları