Eyy güzel kadinlar söyleyin hangisi saçlarım öyle hiç bir zaman çok uzun olmadı hep kısa kullandım çene hizası şimdi biraz omuzlarımin ordalar en sinir bozan şey yani orta boy ve çok dökülüyorlar kestirsemmi diyorum yaz ayında kısa kısa yıka çik yaparım, bir yandan uzat gitsin bunalirsan toplarsın yukardan diyorum… Durun fotograf koyayım bana fikir verin olur mu 🙏