Ahsen123 Kızlar merhaba bebeğim iştahsız bi çocuk 2 3 saatte 90 cc 100 anca içiyor gece 5 6 saat kalkmıyor yine en fazla içtiği 100 cc den sonra ben kaldrayımmmı yoksa kendi kalkana kadar dokunmayaym mı
frambuaz Ahsen123 demekkı yetiyor ona canım kaldırma doktor cocukların seker depoları olusuyor o aylarda demıstı bızımde bazenlerı 3 4 saat uyuyor kendı uyanıyor kaldırmıyorum uzun zaman olunca
frambuaz Ahsen123 bısey olmaz sanmıyorum doktor oyle deyince ben hıc karısmadım canım bır ıkı kere dene cocukta bir degısıklık yoksa iyiyse kaldırma bence