aksaray6868 yani gündüz pek düzeni olduğunu söyleyemem ama gece güzel uyuyor. İlk yatırdığımda 4-5 saat kadar sonrasında 2-3 saat aralığında uyuyup uyanıyor ve uyandığında da çok uzun uyanık kalmıyor besliyorum ve devam ediyor uykusuna. Rutine alıştırmaya çalışıyorum. Saati biraz sapmakla beraber en geç akşam 8-8 buçukta uyumuş oluyor. Banyo ardından masaj beslenme gaz çıkarma ve uyku sıralamasında. Banyoya girdiğinde artık onunda yavaş yavaş konuşmayı azaltıyorum ses tonumu düşürüyorum. Evdeki ışıkları azaltıyorum. Daha sakin bir ortamda bulunuyoruz. Bazen çok ağlıyor sakinleştirmek zor oluyor. O kadar da olur sanırım🤷 kucakta uyuttuğumu da belirtmek isterim. Bazen de meme de hatta. Karma besleniyor hem mama hem meme.
Uyku eğitimine karşıyım.