balanne_20 evet ya bende çok duydum adını güzel diye aldım umarım sever bakalım biraz pahalı ama gerçekten ben çok araştırdım dermoailem diye bir siteden önlük,tabak, kaşık setini 299 a buldum halâ var mı bilmiyorum ama trendyolda falan daha pahalı düşünürsen almayı ordan bakabilirsin 🙂